عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

پیوند آب وآیینه مبارک...

1392/7/15 12:53
943 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                 

                          

 

 

 

 

 

 

مظهر احسان و جود خالق یکتا علیست / نور بخش ماه و خورشید جهان آرا علیست

 

در میان کل مردان ز ابتدا تا انتها / در مقام همسری، زیبنده ی زهرا علیست . . .

سالروز پاکترین، زلالترین، شادترین و مقدس ترین پیوند هستی مبارکباد . . .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حنانه زهرا
15 مهر 92 14:16
قربونت برم عزیزم چه روز مقدسی مبارک باشه انشالله
مامان نرگس
15 مهر 92 22:15
منم این روز عزیز رو تبریک میگم.
سمیرا
15 مهر 92 22:48
مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــ باشه هوراااااااااااااااااااااااااااااا
مامان اباصالح جون
15 مهر 92 23:26
مظهر احسان و جود خالق یکتا علیست / نور بخش ماه و خورشید جهان آرا علیست در میان کل مردان ز ابتدا تا انتها / در مقام همسری، زیبنده ی زهرا علیست . . . سالروز ازدواج علی(علیه السلام) و فاطمه (سلام الله علیها)مبارک باد
مامان حانیه
16 مهر 92 11:28
مادر منتظر
16 مهر 92 12:45
سلام فرشته جون منم این روز مقدس رو به تو فرشته مهربون تبریک میگم عزیزم. خاله جون از رمزی که دادی ممنون. ولی نمیدونم چرا کلیک نمیشه که رمزو تایپ کنممممممم دفعه قبلم نتونستم پستت رو بخونم
مهتاب
16 مهر 92 13:16
loona60
16 مهر 92 16:27
سلام عزیزدلم چه وبلاگ سرحالی داری الهی که دلت همیشه شاد و خودت همواره سرحال و سرزنده باشی فقط رو خود خدا تمرکز داشته باش چون اولین و آخرین پناه دهنده ماست موید باشی گلم بوس
مادر منتظر
16 مهر 92 23:16
سلام خاله فرشته مهربون بالاخره موفق شدم پست رمزدارتو بخونم عزیزم. ممنونم عزیزم مطمئنم که تو لایق بهترینها هستی خانومی. شک نکن. خدا حکمت و مصلحت ما آدمها رو بهتر میدونه. حتما تا به امروز مصلحتی در کار بوده. از صمیم دلم برات آرزو میکنم و دعا میکنم که به زودی فرشته کوچولوت بیاد و با تموم وجودت حسش کنی و شادی بینهایتی توی قلبت بیاد. مطمئن باش که به زودی این حس رو تجربه خواهی کرد. امیدو و توکلت به خدا باشه. انشاالله یه کوچولوی سالم و صالح و خوشگل خدا بهت میده. برای من و فاطمه جونی و باباییش خیلی دعا کن. دعا کن فاطمه جونی صحیح و سالم و بدون هیچ مشکلی به دنیا بیاد. تو دلت پاکه و دعات گیراست
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
17 مهر 92 0:15
اِوا..... كامنت من نبود ....؟؟؟؟
مامان نفس طلایی
17 مهر 92 14:07
خصوصی
ناشناس
18 مهر 92 13:27