عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

پنجم آبان تکرار قطرات باران

1392/8/5 13:19
854 بازدید
اشتراک گذاری

قطرات باران هر چند که تکرار شوند ، با خود نوید طراوت دارند.

عجیب است که باران با تکرار شدن و تکراری بودن با خود تازگی به همراه دارد.

اما تو برای من بارانی و سالهای عمر تو مانند قطرات باران.

آغاز بارش قطره تازه عمر تو را که بر گل زندگی ما مانند شبنم نشسته،به شما همسر مهربان تبریک میگویم.

تولدت مبارک... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مطلع عشق
5 آبان 92 15:33
سلااااااااااااااااام فرشته جونم خوبی عزیزجان؟!!!! عیدت مبارک باشه خانم گلم رمزو گذاشتم
مطلع عشق
5 آبان 92 15:36
فرشته ی عزیزم تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خوندم برا یه سور ی تبارک
فرشته جونم تولدت مبارک




سلام فدای تووووووووووووو عزیزم
مامانی مهسا
5 آبان 92 15:57
تولدت مبارک عزیزم



ممنون مهربون.
مهتاب
6 آبان 92 1:03
سلام فرشته جونم تولد شماست یا همسری اخه کامنت دوستان منو به شک انداخت بلا برای شوشو چی خریدی رو کن یالا یالا یالا
فاطمه
6 آبان 92 3:47
تولدت مبارك عزيزم
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
6 آبان 92 10:52
سلاااااااام فرشته خانم تولدت مبارك خانم خانما ، خانم آبانى
مهتاب
6 آبان 92 11:04
اخخخخخخخخخخخخخ ببخشید گلم من ملتفت نشده بودم تولت مبارک عزیزم قشنگ شدی گل شدی -شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک
علامه كوچولو
6 آبان 92 11:34
سلام خانوم خانوما تولدت مبارك به به چه متن اديبانه زيبايياحسنت بر همسر خوش ذوقتون
مامان اباصالح جون
6 آبان 92 16:11
سلام فرشته جون تولدت مبارک انشاالله همیشه سالم وسلامت باشی تو این ایام خیلی برات دعا کردم...میگن دعای خیر دیگران برای آدم خیلی زود مستجاب میشه
علامه کوچولو
6 آبان 92 20:28
سلام خصوصی لطفا
مامان حانیه
6 آبان 92 20:37
تولدت مبارک عزیزم ان شاالله سال دیگه با نی نی جشن می گیرید
طهورا- همنفس طلبه
7 آبان 92 14:25
هو الکریم.باسلام. عه بانو جان اینجا تولد بوده. ببخشید دیگه در بشکه من کلا دیر می افته.
آسمان
7 آبان 92 20:00
سلام خانومی؟ تولد شماست یا همسری؟ مبارک باشه ایشالا
سارا
7 آبان 92 23:20
عزیز دلم تولدت مبارک صد و بیست سال زنده باشی گلم
سمیرا
12 آبان 92 17:10
تولدت مبارک عزیزدلم إن شاءالله طول عمر باعزت داشته باشی کنارآقاتون ونی نی های خوشگلت قربونت برم
مادر منتظر
12 آبان 92 22:13
سلام خاله فرشته مهربونننننننن فرشته جوننننننننننن تولدتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککک عزیزم از دیروز میخوام برات کامنت بزارم ولی نمیشد و قسمت نظرات بسته بود عزیزم. امروز هم اینترنتم هر وقت اومدم وبلاگت قطع شد. ولی من که از رو نمیرم به زورم شده اومدم برات کامنت بزارم عزیزم. انشاالله 120 ساله بشی عزیزم. امیدوارم به زودی یه نینی خوشگل بیاد توی جمع دو نفرتون عزیزم و بشین سه نفره.