عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

محرم آمد....

1392/8/13 2:40
808 بازدید
اشتراک گذاری

بازمحرم شد و دلها شكست/ ازغم زينب دل زهرا شكست..... باز محرم شد ولب تشنه شد/از عطش خاك كمرها شكست.... آب دراين تشنگي ازخودگذشت/دجله به خون شد،دل صحراشكست..... قاسم وليلا همه در خون شدند/اين چه غمي بود كه دنياشكست...... دوستان پاك و عزيزم انشاالله اول محرم در كربلايش دعاگويتان خواهم بود....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

فاطمه
11 آبان 92 22:12
مامان نفس طلایی
11 آبان 92 22:29
اخ دوستم .... اخ ... دلم شکست .... لرزید ... اشک تو چشمامه ... دوستم دعااااااااااا.... دوستم دعااااا.... دوستم دعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا........... خصوصی
مامان چشمه بهشتی
12 آبان 92 8:28
ماه اشک ماه عزاست ... هلال خون . مه خون . ماه اشک ماه عزاست .... صلی الله علیک یا اباعبدالله (ع) ... التماس دعا
سمیرا
12 آبان 92 11:38
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای فرشته جون دیوانه ترم کردی خوش به سعادتت رفتی به آقا بگودلم اونجا مونده... خدای من... عجب صفائی داره ضریح خوشگل آقا ابوالفضل التماس دعای خییییییییییییییییییییییییلی زیاد
مامان اباصالح جون
12 آبان 92 13:00
خوش به حالت فرشته جون .... خوش به سعادتت فرشته جون... تو رو خدا به آقا بگو به ماهم لیاقت زیارت بده.... دلتنگ کربلاییم...
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
12 آبان 92 14:42
التماس دعا خواهرم
مامان اباصالح جون
12 آبان 92 16:02
میگم کربلایی فرشته!!! تو رو خدا واسه ماهم دعا کنی.... آخه دعای خانوم گل و پاکی مثه شما حتما مستجاب میشه وااااااای...............فرشته جون
طهورا- همنفس طلبه
12 آبان 92 20:16
هو الکریم.باسلام. بانو جان این روزها که می آید برای دل طهورای بی حسین طهورای بی عمو طهورای بی قاسم طهورای ...داغدار هم دعا کنید
مامان نفس طلایی
12 آبان 92 22:31
مراقب دلم باشی هاااا... بازم دعاااااااااااااااااااا
مطلع عشق
13 آبان 92 10:59
فرشته جونم نمیدونم هستی یا نه؟؟؟؟ نمیدونم اولین بارت هست یا نه؟؟؟ فرشته.... من.... منو یادت نره.................. فرشته جان حالم خیلی بده....... اونجا که توی بین الحرمین ایستادی؛ سلام که به 2 تا گنبد دادی؛ توی حرم که رفتی؛ کنار گودی قتلگاه که ایستادی؛ تل و خیمه گاه که رفتی...................... یادت باشه که با تو اونجا ها دارم زیارت میکنم فرشته جونم منو...... دلمو..... دعاهامو...میوه دلمونو...... فراموش نکنی
آسمان
13 آبان 92 11:58
سلام فرشته جان خوش به سعادتت خانومی دلم حسابی هوایی شد برای ما هم دعا کن مخصوصا تحت القبه امام حسین ..
مطلع عشق
13 آبان 92 12:09
خصوصیتو دیدی؟؟؟؟؟؟
مطلع عشق
13 آبان 92 12:13
روضه ی وبت دیوونه ترم کرده لب تابم روی وبت روشنه.......... فرشته....... من............. منم.................
علامه كوچولو
13 آبان 92 13:03
سلااااااااااااااااااام التماس دعاي مخصوص
لحظه های من و تو
13 آبان 92 15:36
سلام عزیزم. خدا میدونه دلمو لرزوندی و اشکم جاری شد. التماست میکنم دعام کن سلامم رو به آقا برسون اسمم رو کف دستت بنویس خوش به سعادتت آخ که چقدر غبطه میخورم به حالت
لحظه های من و تو
13 آبان 92 15:38
من تا حالا کربلا نرفتم .مدت زیادیه مشهدم نمیتونم برم و آرزو شده برام به آقا ابوالفضل بگو سمیرا خیلی بده اما شما مثل همیشه کرامت کنید و هواشو داشته باشین
ღمامان على اكبرღ
14 آبان 92 3:05
فرشته حونم خوش بحالت داری میری کربلا مارو هم دعا کن التماس دعا
مطلع عشق
14 آبان 92 14:48
رفتی دیگه..... برای کسی که میدونه رفتی خیلی سخته که بیاد سر بزنه چون اینجا بوی رفتن میده و ما جامودیم اللــــــــم الــرزقنا کــــرب و بـــلا.......
مامانی مهسا
14 آبان 92 16:22
فرشته جون اونجا حتمآبه یاد ما هم باش خیلی برام دعا کن عزیزم
مهتاب
14 آبان 92 16:38
خوش به سعادتت عزیزم التماس دعا کنترل اشکهام دستم نیست دلم پر کشید بین الحرمین زیارتت قبول درگاه حق
مادر منتظر
14 آبان 92 18:33
سلام فرشته جان عزیزم التماس دعای شدید دارم . دعا برای سلامتی فاطمه جونیم یادت نره.
مامان نرگس
16 آبان 92 1:16
تسلیت میگم عزیزم ایام شهادت سرور و مولایمان امام حسین را. شنیدم زائر کربلایی ما رو هم از دعای خیر بی نصیب نذار.
مطلع عشق
21 آبان 92 10:45
سلام عزیزم........ زیارت زیباترین بهشت روی زمین قبولت باشه....... دیوانگی و مجنون شدنت هم گوارای وجودت........ بفرما خصوصی....
🌙مامانِ چشمه بهشتى
25 آبان 92 9:21
بيچاره اون كه نديده حرم رو .... بيچاه تر اون كه ديد كربلا تو .... از بهشت اومدى ... دست و پاهات بوسيدن داره ... قبول باشه
مامان ابوالفضل
25 آبان 92 16:26
سلام دوست خوبم قبول باشه زیارت التماس دعا .
مهتاب
28 آبان 92 1:34
کربلایی بفرما خصوصی
فاطمه
28 آبان 92 17:03
سلام فرشته جونم زیارتت قبول ببخشید دیر اومدم نتم چند وقتی قطع بود پنجشنبه قراره برم بیمارستان برام دعا کن پسری رو سالم به دنیا بیارم
مامان اباصالح جون
28 آبان 92 23:40
سلام فرشته جون کجایی ؟از بهشت برگشتی؟میخوام پاهاتو زیارت کنم... کربلایی جان بیا واسمون از بهشت بکو دارم اشک میریزم و اینا رو تایپ میکنم......
مامان نرگس
30 آبان 92 8:38
سلام خانم اومدین ؟ زیارت قبول باشه ان شاالله. خوش به سعادتتون. پس چرا پستی از زیارتتون نمیذارین؟ دلتنگتونیم
.
30 آبان 92 15:26
فاطمه معصومه
4 آذر 92 9:15
سلام ممنون از نظر لطفتون. این ایام عزا بر شما تسلیت باد زیاتتون قبول حق.خوش به سعادتتون . التماس دعا
مهتاب
4 آذر 92 11:48
فرشته جونم کجایی پس بابا گفتیم حتما مهمونداری میکنی این چند وقت که نمیای تهشون در نیومده ؟ دلمون برات تنگ شده دست خودم نیست این کار دله
مامان نفس طلایی
6 آذر 92 14:35
عزیزم امدی؟ زیارتت قبول باشه ... اگه بدونی چقدر از خوندن نظری که برام گذاشته بودی خوشحال شدم ... چقدر دلم و شاد کردی .. ممنونم مهربونم ... انشالله روزی هر سالت باشه دوست خوبم
مامان نفس طلایی
6 آذر 92 14:37
بیچاره اون که حرم رو ندیده ... بیچاره تر اون که دید کربلا رو ... .... اللهم ارزقنااااا....................................................
سمیرا
7 آذر 92 14:32
فرشته جون جونم کجائی
مونا مقدم
7 آذر 92 16:19
وای خدا چقد دلم حرم میخواد..
سارا
8 آذر 92 13:04
وای وای فرشته جونم منه غافل کجا بودم که نفهمیدم کجا رفتی وکی رفتی خوش به حال چشمات که بهشت رو دیدن.حسرت یه باره دیگه دیدن بین الحرمین رو دارم منم دعا کردی یا یادت نبودم؟
فاطمه
24 فروردین 93 12:14
سلام سبک و سیاق و مطالب وبتو دوست دارم در پناه خدای مهربون موفق باشید