عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

از خیمه همه اهل حرم را بردند....

1392/9/7 14:29
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

از خیمه همه اهل حرم را بردند

از پیش نگاهم جگرم را بردند

بستند تمام یاسها را به طناب

در بند اسارت پسرم را بردند

وقتی که بریدند سرم را ز قفا

انگشتر و خود و سِپرم را بردند

تا مادر خسته‌ام عزادار شود

پیراهن دست مادرم را بردند

آن نیزه‌ سوارها که می‌خندیدند

بر شانه‌ی خویشتن سرم را بردند

دیدند کسی نیست مرا یار شود

با تیر، توانِ پیکرم را بردند

در پیش نگاه مادری غمدیده

گهواره‌ی طفل پرپرم را بردند

در خاک نهادم بدنش را اما

قنداقِ علیِ اصغرم را بردند

کردند تمام خیمه‌ها را غارت

حتّی سر طفل مضطرم را بردند

بر نیزه نشسته بودم و می‌دیدم

با پای برهنه دخترم را بردند

می‌دید اباالفضل، ولی با سیلی

بر ناقه سوار و خواهرم را بردند

دیدند که من داغ برادر دارم

مشک و علمِ برادرم را بردند

افتاد عمود خیمه بر روی زمین

تا آبروی دلاورم را بردند

 ای وای یکی میان آتش می‌گفت

عباس بیا که معجرم را بردند

همراهِ غزالانِ حریم زهرا

تا شام، دل شعله‌ورم را بردند

تا زینب بی‌پناه را زَجر دهند

تا کوفه و شام، خنجرم را بردند

تا مادرم از مدینه آید آنجا

در کنج تنورشان سرم را بردند

 

شاعر: رضا باقريان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سمیرا
7 آذر 92 18:15
السلام علیک یا اباعبدالله التماس دعا
مطلع عشق
7 آذر 92 18:29
ای امان از حال و روز این روزهای عمه سادات.... بانو رباب....آقا امام سجاد علیه السلام................ رسیدنت به خیر کربلایی..... قسمت هر سالتون انشاءالله خواهری...... به یادتم؛ شما هم ما رو فراموش نکن........... زائر آقا تا 40 روز زائر محسوب میشه؛ حواست خیلی به این 40 روز باشه............... به چله های این 40 روز و حاجتایی که میتونی بگیری..... التماس دعا دارم عزیزم...................
🌙مامانِ چشمه بهشتى
8 آذر 92 0:02
الهى كه بميرم ..... شهادت حضرت زين العابدين، على بن الحسين (ع) تسليت باد
مونا مقدم
8 آذر 92 16:10
نظر مامانی بابایت ی کم سخته. ی گزینه هردو رو هم باید بذاری. قالبت قشنگه.
مامان نفس طلایی
8 آذر 92 23:12
سلام عزیزم زیارتت قبول دوست خوبم
مامان نرگس
9 آذر 92 9:27
زیارت قبول التماس دعا
مطلع عشق
9 آذر 92 13:32
سلام خواهری...... برو خصوصی.........
منتظرت خواهم ماند...
12 آذر 92 9:32
سلام عزيزم از عمق جانم برات آرزو كردم خدا دامنتو سبز كنه. منتظرتم.
ناشناس
12 آذر 92 12:38
منتظرت خواهم ماند...
12 آذر 92 17:19
سلام شما كدوم شهريد ؟ هم شهري نباشيم!
مطلع عشق
12 آذر 92 22:17
سلاااااااام......... خصـــــــــــوصـــــــــی.........
طهورا - همنفس طلبه
13 آذر 92 9:06
هو العزیز باسلام. فرشته بانوی سرزمین سبزم کیف احوال؟ کربلایی بودید شما؟ ای کاش می دانستم و التماس دعا می گفتم. زیارتتان قبول بانو . چه کرده بودید که در بارگاه ملکوتی حضرت حق نامتان را در زمره زائران بابا نوشتند؟ کاش سلام مرا به پیکر صد چاکش می رساندی بانو ...
لی لی
13 آذر 92 11:09
سلام فرشته جانم خوبی ؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده
ღمامان على اكبرღ
13 آذر 92 15:25
سلام عزیزم زیارتت قبول باشه
سمیرا
13 آذر 92 22:19
کجائی فرشته ی مهربونم
مامان اباصالح جون
13 آذر 92 22:39
سلام خواهری کوجاییی پس؟؟؟ پاشو بیا ما منتظر عشقنامه سفرنامه ات هستیم هااااااا
مادر منتظر
16 آذر 92 13:40
سلام دوست خوب و مهربونم لطفا اگه تونستی هر چه زودتر به وبلاگم بیا.
ღمامان على اكبرღ
16 آذر 92 20:29
عمه جان, کو منزل و کاشانه ام من چرا ساکن در این ویرانه ام آشنایانم همه رفتند و من میهمان بر سر سفره بیگانه ام خانمانم رفته بر باد ای عدو کم کن آزار دل طفلانه ام شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها تسلیت باد
برقبانی(معبر سایبری خادم الشهدا)
18 آذر 92 2:20
سلام رزمنده خوبي ايشالله کم کم دارم به سفر کربلام نزدیک میشم فقط 3 روز تا حرکت بسوی بهشت برام دعا کن... معبر سایبری خادم الشهدا بروز شد: با مطالبي با عنوانهاي 1-شهيد ابراهيم هـادي با دختـراني که از او خوششان آمده بود چه کرد؟ 2-افراط ...!!! 3-غم هایت ماندگار دکتر… 4-صیـغه کردن غیر شرعی! 5-" کمی کمتر سیاه نمایی " 6-خـــجــــآلــَــت نـــمـــیـــکــــشــــیـــد ؟؟ 7-خـــَــســـتـــــهـ مـــَـــنــــشــــیــــن . . . 8- اصلاً مردمی بودن از شیخ میچکه !!! و چند دلنوشته منتظر حضور و نظر گرمت هستم. راستي يه طرح پيامکي دارم برگزار ميکنم که بصورت رايگان هستش و قراره هر هفته پيام با موضوعيت(آشنايي با سخنان اهل بيت،امام خامنه اي،وصيتهاي شهدا و مهدويت)ارسال بشه. اگه دوست داشتي ثبت نام کني نام و نام خانوادگيت و شهر وحل سکونتت و آدرس وبت رو به30002502222598 ارسال کن. به بقيه دوستات هم خبر بده. ايشالله شهيد شي ياعلي