عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

اربعین...

1392/9/27 16:46
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

اومد بالای سر قبر برادر، حسین جان ! یادته می خواستم زیارت جدم برم همه ی اهل خانواده دور من جمع می شدید عباسمون دور و برم بود، جلوجلو عباس (علیه السّلام) می رفت، تو و داداشم حسن دور و برم، بابام علی جلو، چراغ را کم می کردید، مبادا چشم کسی به من بیفته، اما کجا بودی، چهل منزل نامحرم ... .

شکسته بال و سیاه و کبود برگشتم

من از محله ی قوم یهود برگشتم

از آن دیار که زن های شام خندیدند ...

 

اومد بالا سر قبر ابا عبدالله (زبانحال) حسین (علیه السّلام) جان ! یادته نیمه ی شب بابام سر به دیوار کوبید، گفت دستم به بازوی ورم کرده رسید ...  داداش دست از خاک در آر، یه جای سالم تو تنم نمونده، بدن من هم مثل مادر کبود شده ... .

شروع کرد راه افتادن بین خیمه ها و قبرها

اینجا کفن پوشیده قاسم من  شهد عسل نوشیده قاسم من

اینجا به پای مرکبش فتادم     صورت کف پای پدر نهادم

اینجا به دنبال علی دویده      اکبر زبان خشک او مکیده

اینجا کبوتر بچه ها پریدند      اینجا سر شش ماهه را بریدند

منبع:كتاب گلواژه های روضه 

یاالله......گریه

خدایا  کمکم کن نفسم بالا نمیااااااااااد...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیرا
27 آذر 92 21:24
یااباعبدالله التماس دعا فرشته جونم
علامه کوچولو
27 آذر 92 21:36
سلاااااااااام کربلایی فرشته عزیززیارتها قبول هستم انشاءالله به زودی برمیگردم
منتظرت خواهم ماند...
27 آذر 92 23:02
قربون نفست . منم دعا كن.
مامان حنانه زهرا
3 دی 92 2:43
اجرت با امام حسین عزیزم