عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

روضه خوان خانه ام....

1392/12/26 21:11
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

چایی را بار گذاشته ام ،چادر نماز زیبایم را به سرکرده ام میروم کنارش مینشینم

او روضه میخواند.... روضه ی مادرم را....روضه سینه و مسمار در را... روضه ی کوچه را... روضه ی ناله ی پشت در را...

آخ که چه دل را می سوزاند...یازهرا چه کردی با دل بابایمان که وقتی خبرشهادتتان را شنید باصورت برزمین خورد..... یا زهرا(س)....

ای مادر پهلو شکسته..................

او میخواند وگریه میکند ومن.....چادر نمازم را بر روی صورتم می کشم.....

 

تکلیف یک کبوتر پهلو شکسته چیست

وقتی در آشیانش آتش به پا شده ست

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

این هم چای روضه ی خانه ی ما

ا

پسندها (3)

نظرات (25)

مهتاب
27 اسفند 92 10:52
قبول باشه عزیزم خوش به سعادتتون التماس دعای مخصوص دارم
مطلع عشق
27 اسفند 92 12:31
سلام عزیزم..... منم تسلیت میگم ایام شهادت حضرت مادر رو.... انشاءالله که خودشون به همه ی ما نگاهی کنن.... روضه ی خونتون هم قبول باشه انشاءالله..... خیلی حظ بردم حتی با عکس روضتون........ التماس دعای شدید دارم خواهری.....
مامان گلها
27 اسفند 92 12:43
التماس دعا
آویزوووووووووووووون
27 اسفند 92 13:30
روضه دو نفرتون قبول... تو ایام فاطمه بدجوووووووور التماس... التماس همان دعاهای آخر روضه...
طهورا -همنفس طلبه
27 اسفند 92 15:24
هو العزیز باسلام . عزیزم ان شاالله به محض زدن اولین پست رمز رو تقدیم می کنم اما اگه یادم رفت ببخشیدا میشه یادم بندازید؟
مامان نفس طلایی
27 اسفند 92 22:34
سلام .... قبول باشه .... مگه میشه با توجه به کاری که تو تو کربلا برام کردی یادت بره برات دعا کنم .... هنوزم پیامت و می خونم دلم می لرزه ....
لی لی
28 اسفند 92 12:47
چه چای خوشرنگی به به دلم خواست قبول باشه
علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:16
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان نفس طلایی
29 اسفند 92 12:49
عید شما مبارک
سمیرا
1 فروردین 93 13:08
قبول باشه آجی جون...منم خیلی دعاکن... سالتون فاطمی...
مامان گلها
3 فروردین 93 13:14
باز نوروزی دیگر و باز فاطمیه‌ای دیگر و باز سالی جدید و بهاری دیگر در راه و باز امامی‌ منتظرتر از روزی دیگر و امسال نوروزی فاطمی داریم در نوروز فاطمی ایامتان خدایی و متعالی . . .
مامان نفس طلایی
11 فروردین 93 23:39
کرب و بلا خیلی دعات کردم ... خیلی به یادت بودم
ღمامان على اكبرღ
14 فروردین 93 18:12
زنی شهید می شود،زنی به نام فاطمه مدینه زهر می شود برای کام فاطمه دری شکسته می شود،دو دست بسته می شود یلی سکوت می کند، به احترام فاطمه (شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها تسلیت باد)
تاوان
17 فروردین 93 20:58
پست های شما را خوندم بسیار عالی و مومنانه بود. انشاءالله نزد ائمۀ اطهار مأجور و روسفید باشید...
همسفر طلبه(مامان اباصالح)
20 فروردین 93 18:35
ینی ما که دلمان برای شما اندازه یه اتم شده بود اما امان از دست این هکرهای بدجنس.... یکی اومده بود از طرف همه دوستام واسم نظر بوووووق میذاشت و منم مجبور به کوچ شدم چرا خواهری دلت گرفته مگه دل فرشته ها هم میگیره؟؟ بابا شما چسبیدی به عرش.... الهی من به فدایت..... راستی چرا اینقد کم می آپی؟؟؟؟؟
ღمامان على اكبرღ
24 فروردین 93 14:38
سالروز وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) بر شما تسلیت باد التماس دعا
ننه علي
24 فروردین 93 18:16
سلام دوست عزيز خوش به حالتون كه خونتون مزين ميشه به اين روضه هاي خصوصي چاي روضه تون هميشه دم نفس روضه خونتون هميشه گرم
ناشناس
25 فروردین 93 11:38
مامانی
25 فروردین 93 16:00
سلام بانو ممنون که به وبلاگ من اومدید وب زیبایی دارید روضتون قبول اگر مایل به تبادل لینک بودید اطلاع بدید ممنون
فرزند صالح
25 فروردین 93 19:28
عزیزم... من اول برای همه دعا میکنم آخرشم برای خودم. ایشالا شما هم مادر میشی به زودی زود... دکتر رفتید شما و همسرتون؟ مشکل خاصی هست که نی نی نیامده؟ دوست داشتی جواب بده با اجازه لینکت میکنم تا یه روزی با خوندن خبر مادر شدنت با خوشحالی ات خوشحال بشم
همسری
25 فروردین 93 22:43
سلام و ادب خدمت بانوی وبلاگ دلم می گیرد از غربت مادر دلم می گیرد از اینکه : بابا هم می داند فقط زینب است که تا آخرین نفر را بدرقه می کند، زینب جان! بابا! بیا زیر بغل بابا را بگیر... دیگر رمقی برای بابا نمانده تا از گودی قبر بالا بیاید... یاعلی مدد
مامان نفس طلایی
26 فروردین 93 13:16
کجاهای؟
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
26 فروردین 93 16:06
قبول باشه گلم
عطر یاس
26 فروردین 93 18:22
سلام . ممنونم که آمدین وبم . خوش آمدین . مایل به تبادل لینک بودین خبرم کنین
مامان گلها
31 فروردین 93 8:16
روز زن، روز نور گرفتن از درخشان ترین خورشید هدایت روز آموختن باغبانی گل های خوشبوی یاس و نرگس بر همه رهروان جاده سعادت مبارک باد . . .