عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

ولادت باسعادت حضرت زهرا(س)مبارک❣

1393/1/31 15:46
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

 

 «اللهم صل على فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها و

 

 

 

السر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک»

 

 

 

 

سلام بر تو ای بانوی زیبای خلقت... سلام بر تو ای عزیز پیغمبر(ص).... سلام برتوای ام ابیها....سلام بر توی مفهوم پاکی ها....

 

سلام مادر...سلام مادر...

 

نمیدانم خوشحالی ام را چگونه بر این صفحه فرود بیاورم،

 

تمام عرش را آذین بسته اند برای آمدنت وچه شادمانه به دورت میگردند ملائک....

 

ای حضرت مادر: امروز عنایتت را بر این قلب خسته ی من دریق مکن....که جایی ندارد این گدا جز در خانه ات....

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

فاطمه باغ گلاب است خدا میدانـد

 

فاطمه گوهر ناب است خدا میداند

 

فاطمه واژه زیباست تعجب نکنیـــد

 

کرم فاطمه دریاست تعجب نکنیــد

 

فاطمه دختر طاهاست بگو یـازهرا

 

فاطـمه روح تـولاسـت بگو یـا زهرا

 

 

روز مادر را به مادر مهربانم و تمام مادران  ایران زمین تبریک عرض میکنم...

التماس دعای فراوان....

پسندها (5)

نظرات (27)

مامان مهدیه
31 فروردین 93 15:38
سلام عزیزمدوقلوهای من ساراو ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین وبهشون رای و امتیاز5 رو بدین
الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 15:58
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
سمیرا
1 اردیبهشت 93 10:43
مباااااااارک بادخدا مامان جونیت حفظ کنه...محتاج به دعام فرشته جون
ناشناس
1 اردیبهشت 93 13:40
لی لی
1 اردیبهشت 93 14:31
مبارک باشه فرشته جونم شما هم منو از دعای خیرت بی نصیب نکن از خدا بخواه حوائج منم برآورده کنه روزت هم مبارک عزیز دلم
طهورا -همنفس طلبه
1 اردیبهشت 93 15:18
هو الکریم باسلام . ولادت باسعادت ام الائمه زهرای اطهر و روز زن رو به شما تبریک می گم ان شاالله که از رهروان حضرتش باشید
عطر یاس
1 اردیبهشت 93 15:25
سلام . عیدتون مبارک
یار شیخ عبدالزهرا(یارطلبگی و هزارویک...)
1 اردیبهشت 93 17:56
سلام علیکم خانوم عیدتون و روزتون مبارکا.. انشاالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشید بحق شادی دل اهل بیت.
مطلع عشق
2 اردیبهشت 93 9:05
سلام..... مبارکا باشه.... هم عیدت هم روزت هم مطلب جدید
زهره مامان زهرا
2 اردیبهشت 93 12:07
سلام ممنونم که به ما سر زدین روزتون هم مبارک با اجازتون لینکتون کردم اگه دوست دارین بازم به ما سر بزنین خوشحال میشم
لیلا مامان حانیه
3 اردیبهشت 93 23:58
سلام با کلی تاخیر روزت مبارک خانمی وای که من عاشق وبلاگتم
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 13:44
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
مامان گلها
4 اردیبهشت 93 17:16
سلام بانو ممنون از حضورتون رمز خصوصی
مژده
5 اردیبهشت 93 11:02
ممنونم عزیزم از اینکه به من سر زدی خوشحال میشم بازم بیای پیشم
مهتاب
6 اردیبهشت 93 10:05
سلام فرشته نازم حلما تو یه مسابقه شرکت کرده میای بهش رای بدی(عدد5) ممنونت میشم
مامان حانیه وحسین
9 اردیبهشت 93 14:48
فرشته جونم سلام
لی لی
9 اردیبهشت 93 14:48
روزت با تاخیر مبارک باشه دوست خوبم فرشته جان بیا مثل قدیما زود زود و با انرژی برامون بنویس یه کاری کن بعدا که نینی میاد میخونه مطالبت رو احساس غم نکنه و فقط یه مامان شاد و مهربون از قبل از وجود خودش رو تصور کنه
مامان حانیه وحسین
9 اردیبهشت 93 14:51
فرشته جونم بروخصوصی
گل بانو
20 اردیبهشت 93 15:13
فرزند صالح
2 خرداد 93 17:12
سلام عزیزم خیلی وقته ازت خبری نیست، خوبی؟
باباجونی+مامان جونی(١+١)
2 خرداد 93 21:28
سلام خواهر.... فرشته بانو..... واااااااااااااای که چقدر نیستی.... نه یه حرفی نه یه خبری نه یه پستی چرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشهد خیلی به یادت بودم هاااااااااااااااا به یادم باش خواهری
من و سید علی
11 خرداد 93 19:32
سلام عزیزم شما با افتخار لینک شدید اگر دوست داشتی به من هم سری بزن یا علی
سیده خانم
12 خرداد 93 0:59
سلام علیکم لطفا لینک کنید
فرزند صالح
15 خرداد 93 16:44
سلام خانومی خوبی؟ کم پیدایی
فریبا
19 خرداد 93 8:43
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونیم
مامانی دخمل بلا
4 تیر 93 22:41
آرامش چیست ؟ نگاه به گذشته و شکر خدا , نگاه به آینده و اعتماد به خدا , نگاه به اطراف و جستجوی خدا , نگاه به درون و دیدن خدا , لحظه هایت سر شار از بوی خدا....
مامان نفس طلایی
27 خرداد 94 14:02
سلام عزیزم .. نمی دونستم مامان شدی.. خیلی خوشحال شدم ... بسلامتی و دل خوش ... التماس دعای خاص دارم