عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

مبارکباد این خجسته میلاد....

1393/3/19 15:36
1,375 بازدید
اشتراک گذاری

الا ای ماه شعبان! ماه احمد را تماشا کن
جمال بی‌مثال حیّ سرمد را تماشا کن
در اقطاع زمین خلد مخلّد را تماشا کن
محمّـد را محمّد را محمّد را تماشا کن
ولادت یافت با حُسن رسول الله، زیبایی
جمـال ماه لیلا را ببین با چشم زهرایی

 

 حیدر ثانی بیامد یا نبی رخ می نماید
اکبر زیبای لیلا پرده از چهره گشاید
روی او روی محمد، بوی او بوی محمد
خلق او خلق عظیم و خوی او خوی محمد

 

 

 

 سلام دوستان مهربانم ولادت پرمهر حضرت علی اکبر(ع) را به همه ی شما تبریک میگم،مارو از دعاخیرتون

محروم نکنید....

در عصر غیبتش که جهان کربلا شده

باید برای عشق ، علی اکبری کنیم...

التمــــاس دعـــای فرج.....

 

پسندها (6)

نظرات (18)

مامان سمیه
19 خرداد 93 17:02
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم. http://pesar2.niniweblog.com
فاطمه (مامان محمدسجاد)
21 خرداد 93 11:54
سلام فرشته جان. کجایید؟ کم پیدایید. ما هی میایم همش همون مطالب قبلی رو میبینیم
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 خرداد 93 15:01
سلام دوست عزیز و مهربونم عیدتوووووووون مبارککککککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن کنید و کامنتی برای امام زمانمان ثبت کنید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com
لی لی
25 خرداد 93 11:47
دوست من خوبی ؟؟؟ به ما سر نمیزنی دلم برات تنگ شده
عقیق
26 خرداد 93 18:43
سلام فرشته جونم با تاخیر عیدت مبارک عزیزم
عطر یاس
4 تیر 93 17:42
سلام گلم
لی لی
18 تیر 93 11:20
فرشته ی مهربونم سلام خوبی خانمی؟؟؟ نماز و روزه هات قبول باشه انشاالله ما رو هم تو راز و نیازهات فراموش نکن
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 14:33
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
چفیه و پلاک
30 تیر 93 20:14
سلام علیکم طاعاتو عبادات مقبول درگاه احدیت عزاداری قبول ... وبلاگ جالبی دارید شما با افتخار لینک شدید لطفا شما هم ما را لینک بفرمایید ... التماس دعا ... یا علی مدد
فاطمه
31 مرداد 93 19:02
سلام فرشته خانوم. خوبی؟ اصلا منو یادته؟
لی لی
1 شهریور 93 11:27
فرشته جونم سلام شما که دیگه به ما سر نمیزنی ولی من ممهمون همیشگی این خونه هستم مدام بهت سر میزنم ،ببینم خبری ازت هست یا نه ایشالا به زودیای زود چراغ این خونه روشنو پر نور بشه دوست گلم راستی فرشته جان برام خیلی دعا کن خیــــــــــــــلــــــــــی
مامانی و بابایی دخمل بلا
7 شهریور 93 0:27
سلام دوست خوب و مهربونم میلاد بانوی کرامت , مظهر عصمت و طهارت و نجابت , حضرت معصومه سلام الله علیها رو بهت تبریک میگم عزیز دلم ... انشاالله که روز دختر سال بعد کنار نینی گل گلیت این روز رو جشن بگیری عزیزم ...
مامانی و بابایی دخمل بلا
19 شهریور 93 20:28
هان مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب ... باشد اندر پرده بازی‌های پنهان غم مخور .
مامانی و بابایی دخمل بلا
26 شهریور 93 0:11
وقتی ردپای مهربانیت را، در قلب کسی باقی بگذاری، همیشه بیشتر از حاضرین حاضر خواهی بود، حتی اگر غایب باشی...
مامانی و بابایی دخمل بلا
26 شهریور 93 0:11
نگراااااااااااانتمممممممم فرشته جون .... کجاااااااااااااایی توووووووووو؟
لی لی
29 شهریور 93 12:16
فرشته جان کجایی؟ خوبی؟ اومدم التماس دعا بهت بگم ولی اینطور که پیداست به این زودیها سری به وبت نمیزنی عزیزم هر جا هستی از خدا میخوام خوب وخوش باشی و زنگ غم رو نبینی ایشالا به همین زودی ها با خبر خوش میایی و به وبت کلی انرژی میبخشی
مامانی دخمل بلا
10 آبان 93 15:54
چرخید خداوند به دور سر تو زد بوسه به پاره پاره ی پیکر تو والله که کشتی نجات همه است گهواره ی کوچک علی اصغر تو
مطلع عشق
21 خرداد 94 18:09
سلام... مبارکا باشه.... بیا برام بگو از تجربه زایمانت اگه طبیعی بوده... یکمی نگرانم و میترسم.....