عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

راه های تشخیص حاملگی 2

1391/7/12 12:12
584 بازدید
اشتراک گذاری

تغییر رنگ مخاط واژن و لکوره: مخاط واژن درحاملگی به رنگ آبی تیره یا بنفش و پر خون به نظر می رسد و همچنین به دلیل افزایشهورمون ها ترشحات رحم افزایش می یابد.

بزرگ شدن شکم:معمولا رحم در حدود هفته 12 زیر دیواره شکم به صورت یک تومور قابل لمس است بزرگی شکم در زنانی که قبلاحامله شده اند بیشتر است.

آزمایش:وجود (HC6)در پلاسمای مادر و دفع آنها از ادرار اساس تست اندوکرین حاملگی است این هورمون ازطریق آزمایش خون و ادرار قابل تشخیص است.

سونوگرافی: اوستراسونوگرافی هیچ عارضه ای ندارد وپس از 4 تا 5 هفته از قطع قاعدگی می توان وجود حاملگی راتایید نمود.

توجــــــــــه:تیره شدن پوست پیشانی و پل بینی و پیدایش لکه هایی روی پوست صورت از دیگر نشانه های حاملگی است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
12 مهر 91 14:02
عزیز دلم نه مینویسم دیگه


بوووسسسسسسسس
سارا
12 مهر 91 14:30
به به خوش اومدی عزیزم
خیلی خوشحال شدم


بوسسسسسسسسسس فدات شم

مامان ابوالفضل (ام البنین)
12 مهر 91 19:41
سلام ممنون که میای پیشمون عزیز جووووووووووووووون


سلامت باشی عزیزم.
سارا
12 مهر 91 22:55
راستی اومدی تو پیوندهای وبلاگ .
حالا اون یکی وبلاگت رو حذف کنم ؟


آره عزیز دلم.
مامان حسناسادات
13 مهر 91 10:18
به نی نی وبلاگ خوش اومدی عزیزم


خیلی ممنون عزیزم
مامان حسناسادات
13 مهر 91 10:18
خصوصی عزیزم
مامان نفس طلایی
13 مهر 91 16:19
امدی نی نی وبلاگ؟ مبارکه


ممنونم گلم
مامان حانیه
14 مهر 91 22:45
خوش اومدی مبارکه


ممنونم عزیزم