عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

21شهریور روز تولد تو....

1392/6/24 17:05
475 بازدید
اشتراک گذاری

بهترینم: تو به دنیا آمدی و دنیای من شدی و بهترین صدا تپش قلب توست و بودنت تنها دلیل بودنم

                                               
با وجود پرمهر و نگاه گرمت دنیایی از پاکی، صداقت و صمیمیت را برایم به ارمغان آوردی

برای توصیف مهربانی‌ات واژه‌ها یاری نمی‌دهند. پس تا ابد به تو وفادار خواهم ماند

به جای شمع ، غمهایت را به آتش میکشم و هدیه ام قلبی است کوچک برای تو...


عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم

به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . . .


امیرحیسن جانم تولدت مبارک...

 

 

                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

امیرحسین
24 شهریور 92 17:28
به خاطره بودنت...
به خاطره همراهیت...
به خاطره هم نفسیت...
و به خاطره همه خاطره های خوبمان...
از محبت زلالت همیشه سپاسگزارم.



ممنونم همسر مهربانم....
سمیرا
25 شهریور 92 0:28
فرشته جون تولد آقاتون مبارک باشه,إن شاءالله سالیان سال درکنارهم ونی نی های خوشگل آیندتون خوشبخت و موفق و عاقبت به خیر باشید
التماس دعا



ممنون سمیرا جون.
مامان نرگس
25 شهریور 92 8:35
سلام عزیزم ایشالا که به حق آقا امام رضا حاجت روا بشید
ممنون که تشریف آوردید پیش ما باز هم سر بزنید



ممنون گلم.
مامان نفس طلایی
25 شهریور 92 14:49
سلام عززززززیزم
مبارک باشه


فدای تو عزیزم
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
25 شهریور 92 16:25
ولادت حضرت ثامن الائمه (ع) تبريك وتهنيت باد

براى شما خييييييييلى مبارك باشه




برای شما هم مبارک
لحظه های من و تو
25 شهریور 92 17:37
سلام عزیزم.تولد آقاتون مبارک .انشالله 120 سالگیش رو جشن بگیری .میلاد آقا امام رضا مبارک . مبارک مبارک
از صمیم قلب ،از ته ته دلم از خدا و آقا امام رضا (ع) شادی و خوشبختی تون را خواستم.
کامنت آقا امیرحسین رو که دیدم کلی برات خوشحال شدم . چون خودم با دیدن کامنت همسرم حس خوبی بهم دست میده و از اینکه این حس رو شماهم تجربه میکنید خوشحالم




ممنون دوست خوبم،بابت دعاهای زیبات... ممنونم،ممنون
سارا
25 شهریور 92 22:49
سلام عزیزم.انشاالله سالهای سال کنار هم تولدتون رو جشن بگیرین به سلامتی و خوشی



ممنون آبجی جون...
مامان حانیه
25 شهریور 92 23:02
سلام فرشته جون عیدتون مبارک تولد همسرتون هم مبارک باشه انشاالله زیر سایه امام زمان سالهای سال به خوبی وخوشی باهم زندگی کنید البته همراه فرزندای سالم وصالح



فدای تو ممنون دوست خوبم.
لی لی
26 شهریور 92 12:26
مبارک باشه آقای همسری
تولد 120 سالگی رو جشن بگیرین ایشالا
آرامشتون مستدام دوستم



سلام ممنون لی لی جون
مادر منتظر
26 شهریور 92 14:31
سلام فرشته جون مهربون خیلی ممنون که به وبلاگم اومدی و نظر گذاشتی . کلی نگرانت بودم این چند وقت خبری ازت نبود. چشم عزیزم اگر لایق باشم حتما برات دعا خواهم کرد . میلاد امام رضا علیه السلام رو هم بهت تبریک میگم . انشاالله امام رضا عنایت ویژه بهت بکنه و حاجت روا بشی. تولد همسر مهربان و قدر شناست رو هم بهت تبریک میگم. دیدن دو نفر که با عشق دارن کنار هم زندگی میکنن و لحظات پر از مهری رو کنار هم میگذرونن واقعا شیرینه. قدر زندگی شیرین و پر از عشقت رو بدون. بازم پیش ما بیا خاله فرشته مهربون
ღمامان على اكبرღ
27 شهریور 92 1:17
سلام فرشته جونم خوبی؟
خیلی دلتنگت بودم....
تولد آقاتون مبارک،انشاالله سال دیگه یه کوچولوی ناز به جمعتون اضافه بشه



سلام عزیزم منم دلم تنگت بوووووووووود.
ممنونم دوستم.
مامان نرگس
28 شهریور 92 11:13
سلام عزیز عید شما هم مبارک . التماس دعا
ناشناس
29 شهریور 92 21:16
علامه كوچولو
30 شهریور 92 8:51
سلام
چه بي صدا لينك شديم اگه از وب گذر نبود كه نمي دونستم دوست به اين خوبي داريم....
تولد شريك و همسفر زندگيتون رو تبريك ميگم و براتون سالهاي خوشي رو ارزومندم
انشاءالله تولد بعديشونو سه نفري جشن بگيرين



سلام خیلی ممنون که پیشم آمدید.
ممنونم از لطفتون.
مامان طهورا عسلی
31 شهریور 92 12:51
تولد مبارک



ممنونم دوستم
لحظه های من و تو
31 شهریور 92 18:59
من عاشق حبابهای وبلاگتم.هروقت میام اینجا همش لاو میترکونم



عزیــــــــــــزم فدای تو.
زهرا (مامان طه )
3 مهر 92 19:53
تولدت همسرت مبارک فرشته جونم

فدات بشم دوستت دارم



سلام ممنون
فدای تو عزیزم.
آسمونی*مامان حسین جان*
6 مهر 92 1:26
مبارک باشه عزیزم
خصوصی



سلام مهربون ممنون...
˙·٠•●♥فاطمه مامان مطهره♥●•٠·˙
6 مهر 92 12:04
سلام فرشته جون کم پیدایی عزیزم حال واحوالتون بهتره انشاالله؟
فاطمه معصومه
6 مهر 92 17:58
سلام ممنون از لطفتون خوبم انشا اله زیر سایه امام عصر علیه السلام زندگی سراسر معنوی و پر از مهر وصفا داشته باشید
مامان حنانه زهرا
6 مهر 92 18:44
مبارک باشه عزیزم ماخم رفته بودیم دیدن خونواده خیلی خوش گذش عزیزم دلم برات خیلی تنگ شده بودگلم
زهرا (مامان طه )
7 مهر 92 22:57
فرشته بیا بروزم
مامانی مهسا
8 مهر 92 17:15
سلام فرشته جون گرچه دیرشده ولی تولد امیر حسین و بهت تبریگ میگم گلم انشاالله تولد 1000 سالگیشو جشن بگیرین