عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

نوشته ای برای کودکم...

1391/7/10 22:41
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ریحانه ی خوشبوی من، خوبی مادر؟  اونبالابالاها خوش میگذره؟ پیش فرشته ها ی مهربون خوشحالی؟

عزیزکم دارم از نبودنت مینویسم آخه من وبابایی خیلیبرای اومدنت دعا دعا می کنیم،  البته بابایی بیشتر دعامیکنه...

توهم  برایمادعاکن.... نمیدونم کی میای پیش ما وخوشحالمون میکنی ولی همیشه برات می نویسم،تایه روزی وقتی که اومدی  با اون چشمهای معصومت تموم خاطراتت روبخونی و کلی  ذوق کنی.

ماه من خیلی درســــــــــــتت دارم.

بابایی هر نی نی که میبینه دلش آب میشه وهمش میگهپس کی قراره مسافر مهربون مابیاد؟منم میگم انشاالله  به خواست خدای مهربون نی نی ماهم میاد،صبر داشته باش.

نی نی معصومم: اون بالا که هستی پیش اون فرشته هایناز وقشنگ، بهشون بگو مامانی هاتون بی صبرانه منتظرتون هستند و واسه اومدنتون ثانیه هارو میشمارند.انقدرماماناتون رو چشم انتظار نذارید وزودی بیاید توی دل مامانی هاتون.

فرشته های مهربون: دعاهای بعضی از مامان جونی ها  داشتن و حس کردن شماهاست .زودی خوشحالشونکنید...

کودک نازم میبوســـــــــــــــــــمت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

samira
24 تیر 92 5:50
سلام جیگرطلا خوبی؟فرشته جون متنت خیلی خوب وقشنگ بود*الهی سمیرا قربون مامان فرشته بشه*إن شاءالله به زودی زود,به حق این ماه مبارک دوتاییمون با هم حامله بشیم*دوووووووووووووووووووووووست دارم عزیزدلم*راستی وبلاگت عالیه*20*20