عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

اینکه زن باشی...اما...

1392/2/3 0:58
538 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه زن باشی و از آبشار زیبای موهایت لذت ببری
ولی آن را بپوشانی و پنهان کنی طوری که حتی تاری از آن معلوم نباشد


اینکه زن باشی و اندام مناسبی داشته باشی
ولی آن را بپوشانی و پنهان کنی


اینکه زن باشی و بتوانی زیبا و با عشوه حرف بزنی
ولی نزنی و صدایت را نازک نکنی

اینکه زن باشی و بتوانی همکار نامحرمت را بخندانی طوری که لحظات شادی با هم داشته باشید
ولی نخندانی و از قید آن شادی هم بگذری و سنگین برخورد کنی

اینکه زن باشی و در بازار عرضه و تقاضای ادا و عشوه و هوی و هوس بتوانی عرضه کننده باشی
ولی نباشی هر چند که قابلیتش را داشته باشی

اینکه ارزش های جامعه ات وارونه شده باشد و برای ارزش های تو
در پوشش بودن های تو
ارزشی قائل نباشند



اینکه جوری حرف بزنی ، قدم برداری و پوشش داشته باشی که
همکارت ، استادت ، همکلاسی دانشگاهت تحریک نشود و راحت و آسوده کارش را بکند و تمرکزش بهم نریزد ؛ اینکه با همه این تناقض ها دست بگریبان باشی و حتی پایت گران هم تمام شود ؛


همه اینها ارزش یک لحظه نگاه رضایت بخش بانو را دارد که دست دعا بلند کند و بگوید خدایا
« دختران امت پدرم ، همه زیبایی ها را داشتند و معیوب و مفلوج و کچل و زشت نبودند
ولی برای رضای تو زیبایی هایشان را از نامحرم پنهان کردند
پس تو محبت خودت را در دل هایشان صد چندان کن !
طوری که هیچ چشم و ابرویی
ناز و کرشمه ای
پول و مکنتی
نتواند جایگزین آن شود ! »


برگرفته از وبلاگ ورود آقایان ممنوع

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

هیما
16 فروردین 92 18:39
سلام خاله ببین من از الانحجابمو رعایت میکنم!
مطلع عشق
16 فروردین 92 21:38
سلام بانو....... احسنت بسیار زیبا نوشته اید..... اجرکم عندالله.........
در انتظار...
16 فروردین 92 21:48
سلام...همین...کاش دعامون کنند...
سارا
17 فروردین 92 13:22
سلام عیدت مبارک فرشته عزیزم
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
17 فروردین 92 18:54
خیلی زیبا نوشتی عزیزم
مامان نفس طلایی
17 فروردین 92 19:34
سلام دوست عزیز و مهربونم ممنونم که میای پیشم و با حرفای قشنگت بهم دل گرمی میدی ... دعا کن برام دوست عزیزم که محتاج دعا هستم
مطلع عشق
18 فروردین 92 14:13
سلاااااااااااااااااااااام........ خصوصیتو چک کن گلم...........
مامان مهربان فاطمه
19 فروردین 92 1:37
سلام گل بانو٠٠٠٠من روزي چند بار به ني ني وبلاگ ميام ٠٠٠مطالب زيبات رو هم ميخونم٠٠٠حقيقتا يه كم حوصله و همت ميخوام كه يه پست تپل بزارم٠٠٠٠وااااااي همش إحساس ميكنم كوه كندم٠٠٠همش خستم٠٠٠٠خيلي التماس دعا دارم و خيلي هم دوست دارم٠٠٠ممنون كه هستي
مامان نفس طلایی
24 فروردین 92 15:08
ممنونم عزززززززززززیزم... التماس دعا
مطلع عشق
28 فروردین 92 13:34
سلام مهربون انشاءالله که شما به مراد و حاجت دلت برسی.... من هم مشتاقم که ببینمت گلم.... این چند شب هم که رفتم بیت حضرت آقا.... به یادت بودم.... انشاءالله کربلا هم به اسم دعات میکنم خانم..... شما هم منو دعا کن خییییییلی....
لی لی
28 فروردین 92 13:41
فرشته جونم سلااااام عااااااااالی بود خانمی واقعا لذت بردم امیدوارم همیشه شاد باشی و در پناه خدا
باران
28 فروردین 92 22:51
سلام..اخه چی بنویسم؟ وقتی چیزی نبوده.و نیست. مگر من می خواستم.
مامان حانیه
1 اردیبهشت 92 16:22
سلام فرشته جون حلالم کن اگه نگرانت کردم حال جسمیم خوب نیست البته خیرهولی فعلا نمی تونم پست جدید بذارم برام دعا کن خانمی التماس دعا فعلا خدا نگهدار
مدرسه ی مامان ها
9 اردیبهشت 92 9:23
سلام مطلبی که گذاشتید به دل می نشست. ممنون
باران
10 اردیبهشت 92 22:35
سلام عزیزم... روزت مبارک.. ان شاللهسال دیگه هم روز زن را بهت تبریک بگم و هم روز مادر را...بووووووووس
مامان دانیال
11 اردیبهشت 92 14:06
در زيباترين واژه بر لبان آدمي واژه مادر است. زيباترين خطاب مادر جان است. مادر واژه ايست سرشار از اميد و عشق. واژه اي شيرين و مهربان كه از ژرفاي جان بر مي آيد. روزت مبارك
مامان حسنا
17 اردیبهشت 92 15:12
عزیزم ایشالا ک زودتر نی نی تون بیاد.... خوشحال میشم ب وب منم بیای و اگه دوس داری باهم تبادل لینک کنیم
مطلع عشق
30 اردیبهشت 92 16:57
سلاااااااااااااااام بانوی کم پیدا........
ستاره سهیل........
اعیاد گذشتتون مبارک.......
عید امشبتون مبارک عزیزم.......

انشاءالله که امشب جواد الائمه شما رو حاجت روا کنن........
ما به عهد خودمون در زیارت بهشت وفا کردیم....
باشد که مقبول افتد....

التماس دعای ویژه دارم.....


سلام گل مهربون ممنون که به یادم بودی
دوستت دارم
مطلع عشق
6 خرداد 92 23:36
سلام عزیزم.... خوبی؟؟؟ خبری ازت نیست دلواپس میشم.... بدو بیا وبلاگم، به یه بازی دعوت شدی
ღبارانღ
7 خرداد 92 10:59
سلام عزیزم... دلم برات تنگ شده فرشته جونم...خصوصی را چک کن..
آزاده مامان کوروش
8 خرداد 92 9:32
سلام وبلاگ جالبی ومطالب خواندنی خوبی دارید موفق باشید
ღبارانღ
19 خرداد 92 14:16
سلام ای جاننننننننننننم... خوبی مهربونم؟ وای دیشب یه لحظه فکر کردم بعد دیدم ادرس نذاشتی...به خدا فرشته از بس میاند با اسمهای دیگه نظر می ذارند دیگه محتاط شدم..عزیزمییییییییییی...تو فرشته خودمی...فقط خودتتتتتتتتتتتتتت... خیلی خوشحال شدمممممممممممم....
ღبارانღ
19 خرداد 92 14:17
وای فرشته تو از اردیبشت تا حالا ننوشتی ها...بنویس دختر...خیلی خوشحالم امدی پیشم مهربونمممممممممم... فرشته جونممممممممممم....
ღبارانღ
24 خرداد 92 12:00
سلام... عیدت مبارک... صبحت پر از تسبیح خداوند مهربانم... بدو بیا عکسی که گذاشتم را ببین...
مطلع عشق
26 خرداد 92 9:12
سلام دیی چی شد؟؟؟؟ کجایی پس
مطلع عشق
28 خرداد 92 11:12
سلام فرشته جونم..... من خیلی ناراحتم که اصلا خبری ازت نیست...... چرا به روز نمیکنی؟؟؟؟؟ اینجوری نگرانت میشم بیا خانم..... بیا دوباره شروع کن..... توی این حال بدی من دارم از این شهر میرم......... خیلی ناراحتم که دارم از شهر سید علی عزیزتر از جانم میرم
مامان نفس طلایی
31 خرداد 92 0:04
دوست جونم کجایی ؟ چرا نیستی؟
مطلع عشق
2 تیر 92 16:40
سلاااااااااااااااام فرشته بانوی عزیز.... میلاد پر نور آقاجانمون مبارک باشه. فرشته ی خوبم امشب تو دعاهات منو فراموش نکنی ها..... میشه ما رو هم ویـــــــــژه دعا کنی؟؟!! حاجت خاص دارم عزیزم
مامان طه
24 تیر 92 18:26
سلام خیلی قشنگ نوشتین



خانومی بیا پیشمون خوشحال میشم


لی لی
25 تیر 92 15:30
سلام دوستم کجایی؟ خیلی وقته ازت خبری نیس نگران شدم خوب خوشی انشاا... یه خبری ازت خودت به ما بده
مامان طه
27 تیر 92 0:31
منم خوشحالام فرشته جون که دوستی مثل شما دارم
مامان حنانه زهرا
31 تیر 92 21:45
اشک تو چشام جمع شدعزیزم ایشالله بی بی خودش شفاعتمونو بکنه
مامان طهورا عسلی
2 مرداد 92 20:15
خانم اجازه؟؟؟؟ ما همیشه خوب حجابمونو رعایت میکنیم عالی بود عزیزم
زنبق
29 مرداد 92 13:34
سلام. چه پست زیبا و خوبی... کاش وبلاگ ورود آقایان ممنوع را هم لینک می کردید. انشاالله به وقتش خدا نی نی های سالم و صالح بهتون عطا کنه. التماس دعا.