عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

ماه خدا

1392/4/28 4:40
481 بازدید
اشتراک گذاری

سکوتی محض فضای اتاقم را فرا گرفته، گوشهایم را تیز میکنم ، آری صدای روح بخش اذان است....

اذان میدهند...

از جایم بلند می شوم تا وضویی بگیرم.

خود را به سجاده ام می رسانم، از سجاده ام بوی رازو نیاز می آید... الله اکبر....

نمازم که تمام می شود کنار پنجره میروم: جیر... جیر... جیر... جیر... هنوزجیر جیرک ها به خانه هایشان نرفنه اند؛ چه دلنواز رازو نیاز میکنند با خدایشان...

آهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. ه ه ه.... دهمین روزش گذشت..مثل برق گذشت به همین راحتی...

اشکم سرازیر میشود، بوی رمضان هوا را عطرآگین کرده،  وچه زیباست ماه خدای مومنین.... و چه زیباست زانو زدن در برابر او.... و چه زیباست الهی العفو گفتن...

آه...آه....

کاش مرا تطهیر کنی از تمام بدی ها...

قلبم تو را فریاد میزند... کمکم کن یا رب العالمین...... ای خدای خوبی ها......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

لحظه های من و تو
28 تیر 92 15:15
چقدر زیبا نوشتی . دلم لرزید
مامان نفس طلایی
29 تیر 92 0:51
سلام عزیزم خوبی؟ کجایی بانو ؟ طاعات قبول .... واقعا چقدر زود گذشت .... ما رو خیلی دعا کن
فاطی خودمون
29 تیر 92 2:46
واقعا چ زود ده روزش گذشت ممنون فرشته جونم
ناشناس
29 تیر 92 4:29
samira
29 تیر 92 5:41
فرشته جون متنت چقدذ قشنگه*واقعا خیلی زود گذشت,خیلی زود*تورو خدا برای منم خیلی دعا کن
مامان طه
29 تیر 92 7:51
چه قشنگ و معنوی نوشتی خدا انشالله به هممون نظر کنه
مامان طه
29 تیر 92 13:11
فرشته جونم بروزم
مامان نفس طلایی
30 تیر 92 13:37
سارا
30 تیر 92 15:05
خیلی زیبا نوشتی خواهر اشک چشمام سرازیر شد برام خیلی دعا کن
مامان حنانه زهرا
31 تیر 92 21:43
سلام عزیزم من قبلا اومدم پیشت کلی هم برات نظر گذاشتم اماحالا میبینم که هیچ کدوم دستت نرسیده
مامان حنانه زهرا
31 تیر 92 21:44
متن خیلی زیبایی بود طاعات وعباداتت قبول گلم.دیدی اومدم پیشت
مامان علی اکبر
1 مرداد 92 6:20
سلام فرشته خانم ممنون که بهمون سر زدی ببخشید من شما رو با یه دوست دیگه اشتباه گرفتم. التماس دعا
مامان طهورا عسلی
1 مرداد 92 14:32
سلام فرشته خانم. خوشحالم به ما سر زدید. چقدر لطیف گفتید
مامان حنانه زهرا
1 مرداد 92 17:01
خواهش میکنم گلم منم خیلی دوست دارم راستی این دفه ادرسه درست بود
مامان طه
2 مرداد 92 8:31
فرشته ی عزیزممممم سلام خوبی؟ بیا بروزم گلم
فرشته
2 مرداد 92 19:22
سلام ابجی جونم خیلی قشنگ بود میلاد امام حسن مجتبی (ع) تبریک میگم التماس دعا
مامان حانیه
3 مرداد 92 16:08
سلام فرشته جون خوبی ؟؟؟؟تو این روزها مارو فراموش نکنی ها خواهر همین روزها میام وب رو به روزمی کنم به امید خدامنتظرت هستم
مامان تسنيم سادات
4 مرداد 92 0:42
سلام خانمى طاعات و عباداتتون مقبول حق خيلى خوشحال شدم از حضورتون توى خونه تسنيم ببخشيد من مسافرتم نظرات رو هنوز تائيد نكردم ايشالله به اميد خدا صاحب يه نى نى صالح و سالم بشيد التماس دعا توى اين روزها و شبها
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
5 مرداد 92 0:15
ایشالله غزیزم تو هم مارو دعا کن
فرشته
5 مرداد 92 12:27
سلام امشب منو از دعای خیرتون فراموش نکنین
لی لی
6 مرداد 92 10:41
فرشته جووووووونم مثل همیشه زیبا نوشتی التماس دعا دوست من خواهش میکنم منو فراموش نکن