عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم                                                                                      عشق آسمانی من و عزیزتر ازجانم ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
ثمره ي عشقمون،ريحانهثمره ي عشقمون،ريحانه، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

❣نی ﻧﯽ ﺧﻮﺩﻡ❣

برای تومی نویسم

1391/7/10 22:41
371 بازدید
اشتراک گذاری
برای تو مینویسم...برای توکه روزی به دنیای ما قدم میگذاری و زندگی پرعشق و محبت ما را شیرین و شیرین و شیرین ترخواهی کرد.
برای تو مینویسم که هدیه ی پرشور خداوندی...هدیه ای که مشتاقانه انتظارش را میکشیم تاشاید...
نمیدانم...نمیدانم کدام پرنده میتواند در پهنای آسمان (عشق مابه تو )به پرواز درآید وقتی طلوع زیبایت رابه جشن مینشینیم.
کودک من ، عزیزترینم : بدان من و پدر مهربانت عاشقانه برای آمدنت دعا میکنیم.
پس بیا....
                بیا ریحانه ی خوش بوی من...
                                                            بیا...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)